Veel gestelde vragen

1.1 Hoe kan ik veilig betalen in de webshop van KWO?
Op KWO betaalt u altijd in een beveiligde omgeving, u hoeft u zich dus geen zorgen te maken over u gegevens of over de betaling. In onze webshop kunt u op de volgende manieren betalen:

  • iDeal
  • Paypal
  • Bankoverschrijving
  • KBC
  • Belfius
  • Mastercard
  • VISA
  • Meastro
  • American Express
  • Bancontact / Mr. Cash
  • Sofort Banking
  • Achteraf betalen met Billink (tot 14 dagen na aankoop)

1.2 Hoe werkt het achteraf betalen met Billink?
In het afrekenscherm kan je de optie kiezen achteraf betalen via Billink. Billink betaalt jouw order zodat je alvast kan genieten van de producten uit onze webshop. Binnen 14 dagen kan jij je order dan betalen aan Billink. Als je voor Billink hebt gekozen krijg je de betalingsfactuur via hun en die je ook aan hun over te maken. 

2.1 Hoe snel kan ik mijn bestelling thuis verwachten?
In de webshop van KWO staan producten van verschillende leveranciers en webshops. De levertijden kunnen daarom per product verschillen. Op de pagina van het product staat de levertijd weergegeven. Bij producten van KWO zelf hanteren wij een levertijd van maximaal 24 uur. Als u voor 14:00 uur besteld, dan worden de producten nog dezelfde dag verstuurd.
Als u uw bestelling nog niet heeft ontvangen of u wilt een update over de status van de verzending, dan kunt u een e-mail sturen naar webshop@karperwereld.nl. Wij zullen u binnen 24 uur een antwoord geven.

2.2 Wanneer krijg ik mijn track & trace code?
Je krijgt de mail van je track & trace code zodra het pakketje is ingescand bij PostNL. Dit gebeurd altijd in de avonduren.

3. Kan ik de producten ook terug sturen?
U kunt uw product tot 14 dagen na aankoop aanmelden bij webshop@karperwereld.nl, na de aanmelding heeft u nog 14 dagen om het pakket retour te sturen. Het product kunt u in een stevige verpakking sturen naar:

Carp Media / KWO Webshop
t.a.v. Retouren Webshop
Ambachtsweg 46
3542 DH Utrecht
Nederland

Wil je iets terugsturen dan vind je in jouw track&trace mail een link om een retourlabel te krijgen. 
Deze optie is mogelijk voor: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk en United Kingdom.
De eventuele kosten voor het terugsturen van het product zijn voor uw eigen rekening evenals het risico tijdens transport. KWO accepteert retouren alleen indien:

1.) Het product niet gebruikt/gedragen is.
2.) Het product nog zoveel mogelijk in de originele verpakking zit.
3.) Het product compleet, in goede staat en werkend retour komt.

Vervolgens storten wij binnen 14 dagen het aankoopbedrag terug op de rekening waarvan de betaling is binnen gekomen.

4. Kan ik met mijn community account inloggen in de webshop?
Nee, helaas is dit niet mogelijk. De community en de webshop draaien op twee verschillende platformen. Voor de webshop dien je een nieuw account aan te maken, deze kan je natuurlijk met dezelfde gegevens aanmaken als je community account. Wijzelf raden aan voor het gebruikersgemak om gebruik te maken van de social login. Deze is gekoppeld aan je Facebook account en is voor meerdere webshops in Nederland te gebruiken. 

5.1 Waar kan ik de kortingscode vinden op de community?
De kortingscode voor de 20% korting in de KWO Webshop is hier te vinden. De codes worden pas zichtbaar als je bent ingelogd met je account op de community. 

5.2 Waar kan ik de kortingscode invoeren?
De kortingscode kan je invoeren in je winkelmandje in de KWO Webshop. De code moet je invoeren voordat je naar de vervolgstappen gaat van het afrekenen. 

5.3 Kan ik meerdere kortingscodes gebruiken bij één order?
Nee, helaas is dit niet mogelijk.

6.1 Kan ik met deals ook verschillende maten bestellen?
Ja, dat is mogelijk. Je kan dit aangeven in de beschrijving van je order bij opmerkingen. Ook kan het via de mail doorgeven aan webshop@karperwereld.nl. Wij zullen de maten dan aanpassen en uitsturen in de juiste maten. Het kan wel eens voorkomen dat je een broek M wil maar een hoodie L. Dat lossen wij dan op deze manier voor je op.

6.2 Ik wil ook boilies bestellen, hoe moet dat?
De boilies kan je bestellen op de community via de link. Aangezien de boilieshop en de webshop op 2 verschillende systemen draaien rekent hij 2x verzendkosten. Wij raden aan om eerst boilies te bestellen en later de kleding. Bij de kleding kan je bij verzendmethode's aanklikken: ''combineer met mijn boilie order'' zo betaal je voor 2 orders maar 1x verzendkosten.

Indien je nog meer vragen hebt over de KWO Webshop! Laat het ons weten via webshop@karperwereld.nl. Binnen 24 uur zullen wij je vraag beantwoorden!

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »