Retour, wat moet ik doen?

Is het product toch niet helemaal wat je zoekt? Of is het product te klein? Of is het stuk?
Dan gaan wij jou helpen! Hieronder lees je alle stappen die je moet volgen voor een retourtje ;-).

Even de regels: 

  • 30 dagen bedenktermijn na ontvangst van je product.
  • 6 maanden garantie op onze producten.
  • Bij retour: binnen 7 werkdagen het geld terug op je rekening.
  • Bij ruilen: je nieuwe product binnen 3 werkdagen in huis.
    • Bij ruilen zijn de retourkosten voor eigen rekening.
    • Wij sturen het gratis weer naar je op.
  • Bij defect: je product binnen 14 werkdagen in huis.
    • Bij defect geen retourkosten.
    • Wij sturen het gratis weer naar je op.
  • Wanneer accepteren wij een retour?
    • Het product niet gebruikt/gedragen is.
    • Het product nog zoveel mogelijk in de originele verpakking zit.
    • Het product compleet, in goede staat en werkend retour komt.
  • Wanneer accepteren wij je retour niet?
    • Gepersonaliseerde KWO Member Specials zowel Hoodie(s) als T-Shirt(s).
    • KWO Member Specials boilies en pop-ups. Indien het product geopend is.

 

Ruilen

 

Wat moet je doen al je wilt ruilen?

Het kan wel eens voorkomen dat je product te klein of te groot is of helemaal niet naar wens is. Volg de volgende stappen en alles wordt in orde gemaakt.  

- Stap 1: Vul de retourflyer in die is meegeleverd bij de order of mail naar webshop@karperwereld.nl om je retour online aan te melden.

- Stap 2: Geef aan wat je wil: ruilen voor een grotere maat of kleinere maat of graag je geld terug wil.

- Stap 3: Zorg dat de producten weer in de originele verpakking worden ingepakt.

- Stap 4: Breng ons adres aan op de doos of download via de T&T mail een retourlabel, deze kost slechts €5,-

- Stap 5: Geef je pakketje af bij een PostNL punt, hier zal je de €6,95 moeten afreken voor het opsturen van je pakket.

Indien het gewenste product op voorraad is heb je het binnen 3 werkdagen (na ontvangst) weer in huis. Als je hebt gekozen voor je geld terug, dan ontvang je het binnen 7 werkdagen weer op je rekening (Billink uitgezonderd).

 

Wat moet je doen als het product stuk is?

Dat is vervelend! Je hebt op je producten 6 maanden garantie, indien je product niet door gebruik is overleden dekken wij de kosten ter reparatie. Maar wat moet je daarvoor doen? Volg de volgende stappen.

- Stap 1: Neem contact op met webshop@karperwereld.nl, zorg dat je een foto maakt van het defect en vermeld in de e-mail je ordernummer.

- Stap 2.1: Het kan zijn dat wij graag het product onder ogen willen zien, als dat zo is ontvang je van ons een retourbon. Als je deze uitprint kan je het pakketje gratis afgeven bij een PostNL punt.

- Stap 2.2: In de meeste gevallen geven wij aan dat je met het product naar een kleermaker in de buurt kan gaan. Het enige wat je moet doen is even de kosten voorschieten en een foto maken van je bonnetje en deze doormailen naar webshop@karperwereld.nl. Binnen 7 werkdagen heb je het geld weer op je rekening (meestal sneller).

 

Modelformulier voor herroeping:

Wij zijn door de overheid verplicht om dit wettelijke formulier aan te bieden voor het (deels) retourneren van een order. Wij adviseren je om dit modelformulier niet te gebruiken! Gebruik het retourformulier dat je hebt ontvangen bij je order, dit is makkelijker in te vullen en voor ons makkelijker te verwerken waardoor we jou je geld sneller terug kunnen geven. Wanneer je dit wettelijke voorgeschreven modelformulier gebruikt, hebben wij meer administratieve handelingen nodig en dat vertraagt het retourproces.

 

Ons adres:

Carp Media B.V. / KWO Webshop
t.a.v. Retouren Webshop
Ambachtsweg 46
3542 DH Utrecht
Nederland 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »