Contact & Klantenservice

 

''De klant is koning in de KWO Shop!''


KWO doet er alles aan om haar service zo optimaal mogelijk te maken voor de klant. Als je een vraag hebt tijdens het bestellen, over een levering of indien je een product wil ruilen neem dan gerust contact op met onze klantenservice via e-mail of telefoon.

Als je een klacht hebt over een levering of de webshop van KWO kan ons e-mailen. Wij zullen binnen 48 uur inhoudelijk op je klacht reageren en een oplossing bieden.

 

Carp Media B.V. // KWO Webshop

Telefoonnummer: + 31(0)20 – 261 01 44 (Elke werkdag bereikbaar van 09:00 t/m 16:00)

Whatsapp: + 31 (0)6 - 138 841 56 (Elke werkdag bereikbaar van 09:00 t/m 16:00)

E-mailadres: webshop@karperwereld.nl

Adres: Ambachtsweg 46, 3542 DH Utrecht, Nederland

KvK-nummer: 56289413

IBAN: NL54 RABO 01480 93930

BIC: RABONL2U

BTW NUMMER: NL852059474B01

1 Veel gestelde vragen
1.1 Hoe kan ik veilig betalen in de webshop van Karperwereld Online?

Op Karperwereld Online betaalt u altijd in een beveiligde omgeving, u hoeft u zich dus geen zorgen te maken over u gegevens of over de betaling. Wij gebruiken dezelfde beveiligde verbindingen als u bijvoorbeeld tijdens het internetbankieren heeft. Dit zijn zogenaamde https verbindingen. In onze webshop kunt u op de volgende manieren betalen:

  • iDeal
  • Paypal
  • Bankoverschrijving
  • KBC
  • Belfius
  • Mastercard
  • VISA
  • Meastro
  • American Express
  • Bancontact / Mr. Cash
  • Sofort Banking
  • Achteraf betalen met Billink (tot 14 dagen na aankoop)
1.2 Hoe snel kan ik mijn bestelling thuis verwachten?

In de webshop van Karperwereld Online staan producten van verschillende leveranciers en webshops. De levertijden kunnen daarom per product verschillen. Op de pagina van het product staat de levertijd weergegeven. Bij producten van Karperwereld Online zelf hanteren wij een levertijd van maximaal 48 uur. Als u voor 14:00 uur bestelt, dan worden de producten nog dezelfde dag verstuurd.

Als u uw bestelling nog niet heeft ontvangen of u wilt een update over de status van de verzending, dan kunt u een e-mail sturen naar webshop@karperwereld.nl. Bij de meeste producten in onze shop ontvangt u van ons een Track & Trace code die u kunt gebruiken om uw product online te volgen. Wij streven ernaar u binnen 24 uur een antwoord te geven vragen over leveringen.

1.3 Kan ik de producten ook terug sturen?

U kunt uw product tot 14 dagen na aankoop aanmelden bij webshop@karperwereld.nl, na de aanmelding heeft u nog 14 dagen om het pakket retour te sturen. Het product kunt u in een stevige verpakking sturen naar:

Carp Media / KWO Webshop
t.a.v. Retouren Webshop
Ambachtsweg 46
3542 DH Utrecht
Nederland

Wil je iets terugsturen dan vind je in jouw track&trace mail een link om een retourlabel te krijgen. 
Deze optie is mogelijk voor: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk en United Kingdom.
De eventuele kosten voor het terugsturen van het product zijn voor uw eigen rekening evenals het risico tijdens transport. KWO accepteert retouren alleen indien:

1.) Het product niet gebruikt/gedragen is.
2.) Het product nog zoveel mogelijk in de originele verpakking zit.
3.) Het product compleet, in goede staat en werkend retour komt.

Vervolgens storten wij binnen 14 dagen het aankoopbedrag terug op de rekening waarvan de betaling is binnen gekomen.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »